Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Crystal eLUXir

Experiența de utilizare a Crystal Eluxir, test

Experiența de utilizare a spray Crystal Eluxir, test spray înainte și după utilizare

Experiența de utilizare a Crystal Eluxir mi-a trimis o fată din Austria, are 28 de ani, numele ei Urika.

Parul meu a fost întotdeauna departe de ideal, până când în viața mea nu a apărut Crystal Eluxir. De fiecare dată când m-am uitat la tine în oglindă, a văzut o fată tânără atrăgătoare, cu teribil de păr. Dacă în tinerețe, asta era, oare ce complexe cu privire la aspectul lor, atunci când am mers la muncă în prestigioasa firma, am vrut ca imaginea să corespundă meu de poziția în societate. Da, și meu preferat a fost, este demn de a fi fata lui a fost perfectă.

Că eu doar nu перепробовала! Începe, desigur, cu bine mediatizat de fonduri, despre care a fost cel mai simplu de a afla. Încă o dată s-a convins că totul este apă pură de marketing. Mama și bunica au început să-mi recomande remedii populare. Trebuie să recunoaștem că este o mască, și-a făcut șampoane ajutat, dar numai pe timp de zi, după aplicarea lor. Iar miroase a ceapa sau galbenus de ou in fiecare zi nu-mi plăcea. Dragi proceduri în saloane, de asemenea, nu a atras. Desigur, am visat de lux de păr, dar acolo prețurile la serviciile de cer-mare. Prietenul l-a sfătuit să cumpere Crystal Eluxir, de atunci, sunt mândru de părul lor în fiecare zi.

Prezentarea mea Crystal Eluxir

Când prietenul meu a început să mă lăudată Хаир Мегаспрей, atunci eu sunt primul lucru întrebat despre preț. Și aflând-o, imediat a decis că încerca nevoie. A doua zi a facut comanda, a fost de așteptare pentru colete lui de o zi.

Când a adus acasă această cutie, atunci în vizită ca dată a venit prietenul meu. Noi împreună cu el au început să se uite, ce am acum vor reveni parul la viață.

  • Instrumentul de certificate, instrucțiuni se specifică că acest lucru este exact косметологический spray, dar nu officinalis;
  • Este acest instrument, în principal, din uleiuri de nucă de cocos, de avocado, de brusture și așa mai departe;
  • Compoziție naturală nu provoacă alergii și reacții adverse;
  • Extractul de ardei, musetel, scortisoara benefice nu numai parul, dar si pielea capului, ceea ce ar trebui să îmbunătăți cresterea parului.

De preferat imediat s-a bucurat că în loc oribil маскам de populară retete, va veni un spray pentru par Crystal Eluxir, care miroase bine.

Principiul de funcționare

Eu nu sunt special, dar a înțeles imediat că acțiunea acestui instrument se bazează pe ingrediente naturale. Pentru că natura noastră este plină de atât de multe bogății, iar în acest instrument, ei pur și simplu bine conectate.

Spray Crystal Eluxir vă permite să:

  • da părului luminozitate și strălucire;
  • a le proteja de rupere;
  • să vă scap de matreata si alte afectiuni ale pielii;
  • reduce caderea parului;
  • face fiecare fir de păr mai puternic;
  • hidratarea și tonifierea pielii.

Este un minunat remediu ideal atât femeile, cât și bărbații. Am fost plăcut surprins să afle acest lucru. La urma urmei, nici un prieten de-al meu baiat nu ar fi mers la un salon, pentru a aduce înapoi strălucirea și vedere frumoasă. Dar dacă fata a cumpărat o astfel de спрейчик, atunci acesta ar fi fost de acord să se bucure.

Cum m-am bucurat Crystal Eluxir

De altfel, la întrebarea cu privire la utilizarea acestuia. Mă aici sunt extrem de fericit că nu trebuie să învețe manual de ore și în mod constant să respecte toate subtilitățile. Același lucru este obișnuită spray!

Tot ceea ce fac – встряхиваю parul si folosesc spray cât mai aproape de radacini. După ce am forței de muncă pielea, pentru ca acest miracol compoziția de ingrediente naturale mai bine îmbibat.

Uneori, chiar și căștile nu pentru cel mai bun efect. În orice caz, prin часик trebuie să se spele capul, folosind natural șampon și balsam. Efectul Crystal Eluxir, vei observa deja după 2 săptămâni, ei bine la mine exact asa a fost.

Rezultatul utilizării Crystal Eluxir
Test-Crystal-Eluxir-before-after

Efectul principal – parul arata uimitor. Am folosit pentru a avea în mod constant секлись despicate, firele de păr au fost slabe și fragile. Când сушила capul uscător de păr, adesea, în general, au pierdut din vedere și strălucire. Dar spray Crystal Eluxir a produs o revoluție în viața mea de păr! Acum arăt ca o fată la un milion.

Se pare că părul a început să crească chiar și mai repede. Mai devreme m-am dus la coafor o dată la 2 luni, iar după el o lună mai târziu a fugit taie vârfurile și breton.

Preferat de apreciat frumoasa priveliste din parul meu. În mod constant solicită ca am mers cu părul despletit, și el ar putea admira. Iată de înțeles că nu este la fel de acest lucru și de sănătate și frumusețe de păr.

Nici побочек și alergii nu am avut. Cu plăcere, folosesc Crystal Eluxir. Comentarii, care a întîmpinat pe internet sau auzit de la prietene, puțin diferit de al meu. Toate numai de lauda spray!

Când pleci la muncă sau odihnă, mereu iau instrumentul cu tine. Locul acesta de mult nu este nevoie să-l folosească foarte simplu. L-a sfătuit mama să cumpere, ea, de asemenea, se bucură de, și ea tot îmi place.

Fetelor, sunteți, de asemenea, demn de a fi fără prihană până la vârfurile părului. Bucurați-vă de viața шевелюру util si accesibil.

Promotion - 50%
4.9 (98%) 139 votes
 
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post